Introducción al Griego Clásico. 1º y 2º Bach.

Saint-Exúpery, Antoine: Le petit prince

Nexe 2 BTX

Regular Price 38,95 € Special Price 35,06 €
v Sis unitats didàctiques. v Estructuració de cada unitat en tres seccions bàsiques: Text i discurs, Gramàtica i Literatura. v Enfocament molt pràctic, que combina exposicions teòriques clares amb activitats concretes. v Creació i recreació de textos de diversos àmbits lingüístics, fidels a un plantejament comunicatuy de l'ensenyament de la llengua i la literatura. v Comentaris de text guiats en totes les unitats. v Tria acurada de textos de diferents àmbits d'ís i tipologies diverses, actuals i interessants per a l'alumne. v Secció de repàs al final de cada unitat. Els materials del Projecte Nexe... v Inclou continguts de llengua i literatura en 1r i 2n. v Mostra obres literàries de tot l'àmbit lingüístic, de tots els gèneres i escrites per homes i dones. v Es basa en un enfocament sistemàtic de l'estudi de la literatura, amb contextualitzacions històries, eixos cronològics i un àmplia selecció de textos. v Té molt en compte el comentari de text, com també l'anàlisi pautada i senzilla de les tipologies textuals i els gènere discursius. v Repassa els punts més febles de la normativa i aprofundeix en altres qüestions, per assegurar un bon nivell d'escriptura en l'alumnat.
SKU
9788490266397